søndag 1. mai 2011

I solidaritet

Øy løp vel halvmarathon i går, og har tenkt å løpe tusentrapp i morra, og vil da ha litt tunge bein, så i solidaritet for at ikke jeg skulle ha for lette bein i morra så hadde jeg ei lita triathlontreningsøkt (uten svømmming) Sykla rundt Ytre Randesund og hjem via Ålefjær (58 km, snitt 27,67). Deretter løp jeg en time i skogen (rundt Bervann, med dukkert i denne). Det gikk overraskende bra, var ikke så tungt å løpe, dette lover godt for triathlon i Iveland når det blir ei gang, husker ikke datoen. Venter spent på Øys rapport over her.

9 kommentarer:

DE sa...

Solidaritetshandlinger er en fin sak. Ellers gøy at du fremdeles sikter inn mot Ogge. Har noen kollegaer som skal være med der i år, så da får du litt å bryne deg på.

Vet ikke åssen det ligger ann med Diggidangalaget, men jeg kan iallefall løpe hvis det skulle bli aktuelt. Formen er langt fra god, så er vel ikke den mest attraktive lagkameraten for øyeblikket.

Grendstad sa...

Jeg vil prøve å kjøre solo i år, kanskje vi kan få Åsmund med? - du er alltid attraktiv som lagkamerat siden du har lagånd nok for et heilt lag, vi kan vel kjøre lag til cb-stafetten?

ØY! sa...

takker for solidariteten, trengte det virkelig...

jeg har vært utro mot Diggidanga på en måte..men så er jeg ikke gift med DD heller, he-he.

har gjort avtale med Ole Chr(sykkel), og Svein P(svømming)om å stille lag på årets Ogge.
Det har jo vært en del frem og tilbake med DD-laget, så derfor var litt tidlig ute her...

syns det er greit å avklare så tidlig som mulig.

CB-stafetten er bankers mhp Diggidanga-lag

Grendstad sa...

den er god, men vi må ha Dag Eivind med som lagleder da, iallefall jeg.. hvis ikke ha også stiller lag da :)

Grendstad sa...

uten Dag Eivind, ingen Diggidangafest

ØY! sa...

godt poeng,uten Diggidangafest ingen gama.

Dag E og frue som lagledelse må bli bra?

Hilde Fantomine sa...

Vi stiller jo alltid! Med diverse artlige innslag i form av føde eller anektoder...

DE sa...

Diggidangalaget klarte vel aldri å oppnå de helt store sportslige prestasjonene på Ogge, det var mer en sosial happening. Formutviklingen har jo vært formidabel for flere i DD de siste årene, så da er det bare naturlig at ambisjonsnivået også øker. Det har vært gøy å være med de siste tre årene, men jeg gjør selvsagt ingen ting av å stå over 1 gang eller 3.

Greit å få det avklart i god tid.

Grendstad sa...

vel, med husk du er superreserve Dag Eivind, og nå som Hilde har begynt å svømme kaldt, så mangler dere jo bare en syklist - håper dere blir med opp, ellers blir det ikke så gøy