torsdag 19. mai 2011

Sommerskogsløpet 2011

Dette løpet er som kjent en av mine favoritter, og noe man gleder seg til. Som vanlig var det bra vær og jeg kunne derfor fornøyd legge i vei fra Bergstølhytta. En av grunnene til at dette løpet er så gøy er at man støtt og stadig tar igjen slitne løpere fra de som gjennomfører lengre distanse. Sånt gjør godt for selvtilliten. Litt for godt tydligvis for i dag gav jeg nok litt for mye på i starten. Da jeg kom til den fryktede bakken 4 kilometer fra mål måtte jeg gi tapt og rett og slett gå opp. Hadde i tillegg satset stort på drikkestasjonen i bunnen, men denne var ikkeeksiterende.

På toppen av bakken skjønte jeg at mange jeg hadde tatt igjen tidligere begynte å nærme seg faretruende. Så da ble det nye målet å holde unna. Fant etterhvert en slags rytme igjen, men senere takt enn første halvdel. Og sånn gikk det igrunnen helt til mål.

Var veldig vondt i dag, men likevel et deilig løp. Det var god stemning både i området og på bussene. Premien som var en tursekk havner nok på hytta. Tror den gjør seg godt der.

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Gratulerer med godt gjennomført løp. Av og til må man ta noen sjanser, for å se hvor grensa går. Dette var et bra løp.

Jeg kom meg ikke ut i går. Litt pressa på tida, har jentene på torsdager, jobbfest i dag, løper ikke så bra hvis det blir for mye opplegg med å komme seg til start, sjøl om alt kan gjøres med god planlegging (det er vel der det svikta) Jeg får ta det igjen.

Stiller meg fullt og helt bak Diggidangas representant (regner med at Svein er halvveis til Danmark nå). Og gratulerer igjen til DAGens mann!!!!!!!!!!

DE sa...

Takk for det! Sikkert lurt å stå over når man har andre ting på programmet. Er jo litt styr med bussing hit og dit.

Ellers har jeg i opprinnelig resultatliste blitt plassert i årsklassen 16-19 år. Meget hyggelig :)