fredag 19. august 2011

Endelig karusell igjen - 12. karuselløp CB løpet 3.5 km

F+ F:

Ja da var vi i gang igjen. Det er deilig å se alle de gale på plass i løypa. Vi dro avgårde rundt 16.30, så det var mange i løypa, og det ble flere etterhvert. Vi tok det rolig siden det er første turen etter ferien.. Det var fin og kort løype, uten noe store bakker.. Været var upåklagelig og atmosfæren som den skal være.

Ingen DD folk å se, og ut i fra lista var det ingen å se der heller. Tenker det lades opp til Ogge og Danmark..

Neste gang er det Skau Skau, så da får Friskusen ta ny-friske Skodabil og løpe en solo runde..

2 kommentarer:

DE sa...

Ja det var veldig kjekt å komme igang igjen, selv om jeg nesten ble løpt ned av en tomsing fra National oilwell. Jeg løp helt inni sia for å slippe fyren forbi, men i stedet for å velge det store ledige rommet valgte han innersporet, og det med albuen først selvsagt. God bedring til han.

Er fullstendig utrent til å klare Skau skau, så det blir en rolig tur.

Ellers må jeg ønske Olav lykke til på Ogge. Det er en fin tradisjon som nok en gang opprettholdes. Håper på bilder og bra reportasje søndag kveld.

Grendstad sa...

Bra at dere holder koken i karusellen. Hadde det ikke vært for et jobbmøte jeg måtte på, så hadde jeg kanskje rukket det, hvis de hadde godtatt mitt utslitte startnummer.

Høres ut som gode gamle karusellen, og med ny rekord igjen. Lurer på hvor lenge de kan ha stigning. Håper suksessen fortsetter