lørdag 6. august 2011

Intervalløkta Olav gikk glipp av.

Torsdag hadde jeg tenkt å ta en økt med 1000-meters intervall på Vidda, og inviterte Olav med. Dessverre kunne han ikke være med, og når himmelen åpnet seg mer og mer utover ettermiddagen og kvelden, valgte jeg å utsette til fredag.
Hva er vel bedre å avslutte arbeidsuka med, og starte helga  enn en skikkelig treningsøkt av det tyngre slaget?
Det måtte være å slenge seg i sofaen med en kald pils... Pilsen(e) tok jeg etter treninga, med god samvittighet.

2 kommentarer:

DE sa...

Ser ut som du har hatt bra tempo. Blir jo helt svimmel av alle ringene. Hvis ikke man visste at dette var en friidrettsbane så ville man trodd at du hadde tatt pilsene før trening :)

Må vel si at heldigvis gikk jeg i likhet med Olav glipp av denne økta, for det virket tungt!

Grendstad sa...

Ja, jeg gikk glipp av noe her gitt, spørs åssen strekene etter meg hadde blitt på kartet.

Skulle gjerne vært med på en intervalløkt. Husker med glede på den første jeg hadde i mitt liv, med svein fram og tilbake i tresse ei gang på 90-tallet tror jeg det var. Har sjelden vært så god og mør som den ganga, da jeg bodde i østre strandgate 43.