onsdag 24. august 2011

Trippel kretsmester

Jeg kunne selvsagt skrevet et langt innlegg om konkurrentene, eller mangel på sådanne, baneforholdene, gjennomsnittsalder osv.
Nøyer meg med å si at Diggidangas mann i ettermiddag tok gull på 400m på 1.18.8, gull på 3000m på 12.34.8, samt gull i vektkast i min årsklasse.Her fikk jeg ikke med meg lengden, men var ihvertfall den eneste som kastet med seniorkule, et monster på 16 kilo! Må legge til at jeg kastet kortest av alle.
Hannevika IL var som vanlig arrangør når mesterskapet går på Vågsbygd Idrettsplass.

5 kommentarer:

DE sa...

Trippel kretsmester!!!!! Det er jo fantastisk innsats av Diggidangas mann! Nesten så jeg blir målløs her. Trippel gratulasjon fra The Vestbakkes!

Dette var virkelig et løft for friidrettsavdelinga i Diggidanga. Håper på videre fremgang på karusellen til tirsdag.

Grendstad sa...

kjempebra, sjøl om antall konkurrenter vel ikke var overveldende.... :) ypperlig innsats, og som jeg ser av referatet fra Vestbakken på tirsdag, er dere omtrent like raske på 400 - kunne blitt en morsom fight på vidda, kanskje jeg også ligger på den tida der... Gratulerer masse, håper premiene var bra! Knall!!

ØY! sa...

på 400 meter stillte 3 stykk, på 3000 meter, 2 stykk.
På 3000 meter fightet jeg med den meget meritterte Willy Haugen, med en pers på 2.48 på maraton!
Manglet 10 meter på å slå han med en runde....
premien var selvsagt gullmedaljer.

ØY! sa...

FYI!
11.september er det Sørlandsmesterskap for veteraner på Vågsbygd Idrettsplass, med bla 200, 800, og 3000.

Hilde Fantomine sa...

hihihi dette var vittig... gratulerer så meget... Jeg bøyer meg i gullstøvet..:-)

Æ tror DD's menn har en fremtid innenfor friidretten...:-)