søndag 27. juli 2008

Heietur

Etter 5 dager camping, og Blindleialøpet hvor nesten bare armene er i bruk, var det godt med en liten løpegåtur på heia med svømming. Gikk/løpte opp til Bervann, til neset midt i vannet som er det mest populære, som jeg og Åsmund har døpt Bernes, uttales som sausen. Jeg traff altså Åsmund, og vi slo av en lengre prat, før vi svømte 500-700 meter, for deretter å gå i kjapptempo hjem hver til vårt etterpå. Jeg til camping.

Den svømmeturen, eller kombinasjoenn av den med Blindleialøp med litt for lite energi i kroppen, og mye bar overkropp, satte seg i nesa så det jeg pådro meg en liten forkjølelse, som gjorde at jeg nøys og snørra rikelig utover, og sov litt dårlig på campingen påfølgende natt. Men jeg lar meg ikke stanse av sånt gørr (snørr). Får ei trening i morra, da ungene er hos Rita. Kanskje en sykkeltur.

3 kommentarer:

DE sa...

Kjipt aa bli syk midt paa sommeren, saa haaper du kommer deg raskt. Iallefall godt aa se at du ikke lar deg stoppe saa lett!

Grendstad sa...

Was???!!! Ist es der Vestbakken wie schreiben von seinem neues wohnung im Berlin??? Eine überraschung! Wie geht es? Hast du viel bier gedrunken? Wie ist die deutsche madammen?

Grendstad sa...

Sie mussen im humorstevne-abstimmung gestemmen. Du kannst neues stemmen registrierien von neuen maschinen.