fredag 25. juli 2008

Campinglekene 2008

Jeg må si at jeg er stadig imponert over aktivitetsnivået. Utfordringa blir å kunne holde det gående gjennom vinterhalvåret, da mulighetene er færre.

Jeg har altså vært på camping i 5 dager, og det er jo ikke hardtrening, men gir nye muligheter: Rutsjing i vannrutsjebane, bading på stranda med svømmeøkter på noen sekunders varighet, gåing på strand, rocking med rockering (eller hva det heter), badminton, uteliv fra morra til kveld, løfting på unger m.m.. For Diggidangas del vil jeg foreslå at vi kan avvikle campingleker, enten en gang det tilfeldigvis skulle passe, eller en annen gang. Det skal innbefatte: rockering, badminton, løping barbeint på strand, løping på grunt vann, og 10 meter svømming. Sjøsanden er for øvrig perfekt for dette, men Hamresanden skulle også egne seg. Jeg prøvde rockering en del ganger. Klarer bare 2-3 runder før ringen er på bakken. Tuva klarer over 100. Sofie var oppe i 15-20 i dag. Jeg skal legge det inn som stuetrening. Tror det er bra for magen.

Jeg er altså i byen for å være klar for Blindleialøpet i morra. Tilbake til camping i morra ettermiddag, men kommer hjem for godt søndag ettermiddag. Deretter er jeg mye hjemme framover tror jeg. Snakkes og trenes.

1 kommentar:

DE sa...

Campingleker høres ut til å være en passe avslappende aktivitet. Savnet grilling på lista, men der kan vi vel koble inn Åsmund :)