mandag 14. juli 2008







VÅTT,GLATT OG STEINETE






Dagens økt startet i Tverrveien:

12 km på sykkel til Skråstad, litt puls, men ikke så mye melkesyre. Skifte til joggesko,men glemte å ta av sykkelbuksa.Derfor løp jeg med dobbel bukse opp til Skråstadvarden! Som tittelen antyder var stien av den røffe typen,men det gikk greit uten uhell.Begynner å bli vant til sekk(ca 2 kg) etterhvert også,men klarte ikke å løpe hele veien opp.Tipper jeg klarte å holde joggetakt ca 80-90% av veien.
Klokka inn på toppen(267 m) på 51 min, hvor av 27 min sykling+4 min skifting av sko og div.
Ned igjen måtte jeg ta det veldig med ro for å ikke skli/falle. Neste gang jeg skal prøve denne løypa må det være mye tørrere i heia.Avslutta med rolig sykling hjem.


Svein(E-slite-laget)

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Du er fanken meg i siget nå, Sveingb. Det høres ut som ei veldig bra økt, og veldig relevant trening.

DE sa...

The Sveinminator er ustoppelig for tiden. Konkurentene på Fanaråken skjelver nok i buksene nå :)