onsdag 24. februar 2010

Ho sa ja II

Etter litt vandring i fjellet blant teplantasjer og jordbaerfarmer har vi naa kommet til kysten og nyter siste del av ferien. Tempen ligger rundt 30 grader og sola faar stort sett regjere fritt.

Noen supre dager paa fastlandet har naa blitt avloest av at jeg kidnappa Hilde paa bursdagen hennes 23.02 og tok henne med til ei lita oey i Malaccastredet som heter Pankor Laut. All luksusen her er omtrent komisk for vanlige diggidangaer, bla ble undertegnede maalloes da jeg ved innsjekking ble spurt om hvordan personalet kunne titulere meg. Vi bor i en svaer villa som staar paa stylter over havet. Bassengene og maten er av en annen verden, saa vi kan ikke annet enn aa nyte.

Personalet fikser absolutt alt, saa kvelden paa Hildes bursdag fikk vi istand en bedre middag paa balkongen under stjernehimmelen. Blant roser og stearinlys var det et av livets virkelig store og magiske oeyeblikk, og da ringen kom fram saa sa ho JA!

7 kommentarer:

Grendstad sa...

Du hellige asiat!!! Du bortreiste Buddha!! Du terrengløpte tarzan!!

Gratulerer din gamle energiske bankierer, og din justvikske madonna.

Ja, ja, dere velter dere i luksus og det ene og det andre. Blir det dobbeltbryllup nå da???

Gratulerer begge to og på alle måter Sir Vestbakken og Madam Olsen.

Og velkommen hjem igjen, hvis dere skal hjem da...

ØY! sa...

her blir jeg nesten målløs!
---
---
---
---
---
--
-
dette var moro!, gratulerer til dere begge to.
kan tenke meg at du var spent,DE, før selve frieriet.Been there..
igjen må jeg bare få GRATULERE!!


vel overstått bursdag til deg Hilde, og velkommen hjem etterhvert.

nyt resten av ferien så godt dere kan, her er det skiføre i minst to måneder til...

Hilde Fantomine sa...

tusen mill takk... jeg er en glad laks naa, gaar rundt m en stor diamant paa fingeren..stas...

Jeg har begynt aa fnatt av aa bli kalt madam og maam og saant, saa proever aa faa de til aa kalle meg Hilde...saa vi endte opp med miss Hilde, som foroevrig er helt ok...

Luksus er tingen her altsaa, mr vestbakke har virkelig slaatt paa stortromma...hver gang jeg er ferdig m vannglasset mitt v bassenget, saa for jeg nytt...syke greier..

Vi skal hjem til fredag, saa det er to netter til i luksus, kanskje like greit saa det ikke gaar til hodene vaare..kjipt hvis vi begynte aa spoerre dere om aa toerke svetten vaares naar vi trente og slikte hehe

DE sa...

Hjertelig takk kjaere diggidangavenner! Vi har det helt fantastisk som nyforlovet her i paradis.

Ja det var en nervepirrende dag i gaar, og ikke minst i dagene foer. Det er ikke akkurat lett aa planlegge ting her nede. Ellers er det jo ikke dagligdags for min del aa dele ut frierier, men alt gikk altsaa perfekt. Saa naa skal resten av turen nytes i fulle drag.

Anne sa...

Nå har den store nyheten kommet til Tangen! Det var utrolig gøy å høre!
Gratulerer så mye til begge to :)
Gleder meg til å få full oppdatering på mandag.

Andmyh Sjefen sa...

Diamantring. Han tjener for godt. Hilsen Sjefen!

Hilde Fantomine sa...

Til sjefen; jeg tenkte kanskje en lønnsøkning er en ok greie m tanke på morgengave og div utgifter ifm ulike shoppinghysteri som vil komme i fremtiden...:-)