onsdag 10. februar 2010

LSD-FF


Det skulle bli noe sånt som long slow distance-fast finish. Dette skulle oppsummere kveldens løpetur. Lenge siden en ordentlig utendørs løpetur, og kveldens gikk litt rundt i Vågsbygd, så en svipp innom byen, over Tinnheia, tilbake til Hannevika og hjem.

Distansen ble 13,5 km på 1.20, dvs snitt på 5.57. Som nevnt tok jeg det rolig på første 11 km, fra bunnen av Myrbakken kjente jeg meg nokså pigg og ga litt gass siste 2.5 km. Brukte 12 min på dette strekket. Nokså sliten når jeg sjangla inn døra, men det gjorde godt å løpe i friluft til forandring.
Løp to ganger forbi brannstedet som sees på bildet over. Alltid litt "creepy" med husbrann.

2 kommentarer:

DE sa...

Ja skumle greier med brann. Grei påminnelse til å være forsiktig.

Bra runde for øvrig. Svein "holder koken" Bjørnøy

Grendstad sa...

Ilden må en ha som venn, ikke som fiende. Uff og uff. Skumle greier.

Skikkelig løeptur. Godt løpt. Fristende.