søndag 28. februar 2010

Utrolig men sant

Gamlefar tilbake på Samsen i går. Klatretur med 4 jenter, men så bøy muligheten seg da faren til den ene dukka opp, Skatepark-Mike, gammel fjellklatrer fra noen fjell utenfor Chicago. Et par lette valg før jeg kom meg opp rød i 6-løypa, grønn i samme sted halvveis til pitabrødet, og så 9-eren to ganger opp til rett over knekken Det var passelig. Gøy å klatre igjen. Armene mine var også fornøyd med å bli brukt litt mer enn ellers. Også fornøyd med å kjenne at jeg ikke måtte begynne heilt på 0 igjen.

Diggidiggisene hadde noen lette gode økter, med pluss til Tuva og venninne Bella som klatra 1/3 opp i 10er og 11er-veggene noen ganger hver. Så gikk vi heile gjengen til og fra, og det var også kjekt.

2 kommentarer:

ØY! sa...

så ikke den komme nei!
gøy allikevel, og bra at grunnformen er intakt.

DE sa...

Ska sei!! Dette var overraskende. Jeg er imponert over tiltaket og også prestasjonene. Sterkt å klare de løypene etter så langt opphold.