torsdag 29. april 2010

5.karuselløp, Walthers løype

Bomma grovt på dagens tid. Jeg var optimistisk på egne vegne og tippa på 17.17. Fjorårets tid var 17.39 og regnet med en viss forbedring. Den gang ei; dagens ble 17.52.
I årboka for i fjor er distansen oppgitt til 3745 meter, i år melder arrangøren om 3940 meter, mens min egen måling sier 3850. Så det tyder vel på at årets løype er noe lenger, men usikkert hvor mye.
Målgangen er jo lagt litt om , men ikke sikker på om det utgjør så mye.

Olav
Tja, jeg annonserte at hvis Øy slo meg meg mindre enn halvminuttet pr. kilometer, så var gårsdagens økt vellykka. Jeg løp i 15.45-tida, litt folk, litt slalom et par ganger, men ikke noe særlig hindre. Kom inn på 19.34. 1.42 bak Svein på 3,940, eller var det 3,850. Det var vel akkurat innafor eller? :-) Ihvertfall under 5 min. pr. km. Godt fornøyd. Er i komminga.
.
F+F:
Fanta fant ut at ho ville øke tempo litt i dag, og kjørte på fra start..dum idè...ble altfor fort, og kollapsa helt.. så temmelig tung dag i går.. Sånn kan det gå når mølla lurer en til å tro at en kan mestre det meste... ja ja.. en utrolig fin dag ute da ... med masse mennesker og fint vær.
Friskis løp trofast bak, og av og til foran sin kjære, uten å ta det helt ut...

5 kommentarer:

DE sa...

Synes det var bra prestasjoner av alle sammen her. Øy! leverer varene hver eneste gang, mens Olav tar innpå. Blir spennende å følge utviklinga.

Fantomine har uten tvil Diggidangas sterkeste viljestyrke. Trosser alle hindringer og gir alt. Helt normalt å gå i de hardeste bakkene, så det var langt fra noen kollaps.

Ellers ser jeg at friidrettskarusellen er utsatt.
18. mai er en spenstig dato, men jeg satser iallefall på å stille.

Hilde Fantomine sa...

Ja den tid er vel forbi...der vi raver drita fulle rundt og roper hipp hipp hurra...så 18 mai bør jo kunne gå greit.
Det passer forøvrig greit at det ble utsatt..da kan du male lister istedenfor hehe...

Jeg har litt problemer med å akseptere så ekstreme formsvingninger...men sånn er det vel bare..
Hvis dere ser en annonse på finn.no " To godt brukte lunger, med et snev av pollen og astma til leie for en rimelig penge.." så styr unna.. hehe

Ellers er jo det kult at Øy puster Solveig Pedersen i nakken, i tillegg til at Olav puster Øy i nakken...ble litt mye pust her hehe..

ØY! sa...

regner med å stille på stadion den 18.
..og DE puster Olav i nakken, og Fantis puster også i nakken...

Grendstad sa...

Jeg skal ha en bihuleoperasjon den 18. for å få renska opp, så jeg også kan puste med nesa, i nakken på Øy. Så da spørs det med friidretten. Tror ikke det er så lurt...hmm...kjedelig

DE sa...

Så nå har du altså fått time. Får håpe den operasjonen blir en suksess slik at du slipper de bihuleproblemene i fortsettelsen.

Du får vel la friidrett være friidrett for denne gang, og heller stille neste gang.