torsdag 15. april 2010

Hane i kurven

Var på Spicheren i går, onsdag. Hadde booket meg på spinning, men stusset litt over kjønnsfordelingen etterhvert som lokalet ble fylt opp av bare damer. Jeg var altså eneste mann i lokalet, og når instruktøren i tillegg var tydelig gravert, så lurte jeg på om jeg hadde havnet i en slags barsel-syklings-gruppe! Nå var det vel ganske mange som ikke var i fruktbar alder lenger, så det var vel bare en tilfeldighet.
Det var en såkalt mix-time, dvs 30 min sykling med påfølgende styrke i sal. Etter ei grei spinningøkt, tok jeg turen til helsestudio i stedet for sal. Hovedvekt på overkropp, men også et par beinøvelser.
Avsluttet med 30 min massasje for rygg/nakke, ikke dumt!

2 kommentarer:

DE sa...

Hehe...dette hørtes kjent ut. Har hatt samme opplevelse på halvtime mix spinning. Den slags timer har tydligvis enorm appell til damer. Fant ut det var best å holde en lav profil den treningsøkta...

Grendstad sa...

Høres jo ganske hyggelig ut.., men massasjeopplegget , hva er det for noe?