tirsdag 27. april 2010

Fantomine kjører solo

..på spicheren...Friskus måtte gjøre opp med futen..

Løp veldig bra på mølla... 8.1 i 25 min så 9 og 10 i hhv siste 5 min. Veldig bra til å være Hildis.
Hadde ei runde med sirkeltrening og avsluttet med ekstra mageøvelser på matta.
Var fornøyd, økte på vektene og mølla..så kondisen og styrken begynner å bedre seg...

Amalie var fornøyd i sal... (vil helst at ho ikke er for fornøyd..for da vil ho være der hele tida..og det vil jo ikke jeg... spes når det wunderschøn vær ute..)

5 kommentarer:

DE sa...

Dette må uten tvil være ny pers for Fantomine. Solid tempo på mølla det der!

Håper du har nok futt igjen i beina til å klare ettermiddagens økt i Baneheia.

Hilde Fantomine sa...

joda..hvis ikke kan du bære meg...siden du gikk glipp av styrketreningen i går...hihi

DE sa...

Ja kan jo være greit å øve seg litt på bæring også...

Grendstad sa...

konebæring i Finland er tingen, bare ordne med formalitetene først

ØY! sa...

se det ja, det går meget bra for tiden skjønner jeg.
økning både i utholdenhet og styrke lover godt for resten av sesongen.