mandag 26. april 2010

Coach Øy!

På utallige oppfordringer fra medløpere på bedriftens Holmenkollstafett-lag, stilte jeg i da med et lite intervall-opplegg. Ok, det er kanskje jeg som har mast mest, men allikevel hele 9 løpere i Baneheia i ettermiddag. 20 minutt oppvarming før vi var klar for bisniss.
30 sekund løping på 80-90%, 30 sekund gå-pause. Alle klarte 8 repetisjoner eller mer, så coachen er svært fornøyd med innsatsen.
15 min. meget rolig nedløping etterpå, før vi avsluttet med kaldtvannsvassing på badeplassen i 3.stampe.
Meget god stemning etter økta, og alle ville gjerne ha flere slike. Det skal nok la seg gjøre tenker jeg..

4 kommentarer:

Grendstad sa...

den er god - så du er på vei over i trenergjerningen - dette hørtes veldig bra ut, spesielt å få 8-9 voksne mennesker til å vasse i kaldt vann

ØY! sa...

ja, det var en underlig gjeng som sto der med oppdradd bukse/tights

Hilde Fantomine sa...

Snodig syn kan jeg tenke...vittig det der m vassing...

anyways, kjempebra at så mange vil stille da..
Du skulle vært gymlærer du....:-)

DE sa...

Ska sei! Du er litt av en pådriver for bedre helse i bedriften.

Godt gjort at alle klarte å komme seg igjennom. Jeg har selv vært med på intervalløktene til Øy! og det er kraftkrevende greier.