tirsdag 27. april 2010

Befaring

Måtte bare benytte den fine dagen i dag. La turen til Sødalsmyra og dalstroka innafor.
Hadde med sekk, fiskeveske og fiskestang, men selve turen var målet. Prøvde stanga i Glattetrevann og i Kyrtjønn, men kom hjem uten fisk.
Underveis var jeg innom traseen for både Jubileumsløpet og Skau-Skauløpet. Greit å sjekke løypa litt på forhånd, merke seg trevelter og andre hindringer. Regner med å løpe begge to senere i år, Skau-skau er allerede 11. mai. Meget interessant løp, med teknisk krevende partier og mer rolige og idylliske nedover mot Øygardstjønn og saftstasjon halvveis.
Håper flere i Diggidanga hiver seg med.

Netto gangtid idag ble 3 timer, tilbakelagt distanse rundt 13 km.

3 kommentarer:

DE sa...

Må bare innrømme at jeg lengtet ut der jeg satt ved pcen i dag. Ufattelig flott tur! Du er kanonflink til å benytte mulighetene du får og det er alltid gøy å lese bloggreferatene. Livsnytermentalitet på sitt beste! Det er utrolig inspirerende å ha slike treningskamerater.

Ikke umulig at Skau Skau blir løpt. Men for min del er det temmelig langt, så må se ann formutviklingen.

Grendstad sa...

Sånn er det når man blir frigjort fra jobb. Mange muligheter. Får bare vente på at energibransjen går på en smell, så kan duene også få seg slike turer.

Bra når en får gått litt også. Bra tur og initiativ.

Hilde Fantomine sa...

Dette virket som en super koselig tur..
Håper ikke energibransjen går på en smell...for da blir det temmelig mørkt tror jeg....
Men ingenting i veien for at Vestbakken kan ta ut litt avspasering og være med vel...:-)
(nå som sjefen er tilbake og allting)...