lørdag 10. juli 2010

Diggidanga i ny drakt!

I anledning 2-årsjubileet til Diggidangabloggen fornyer vi både bloggen og medlemmene. Siden oppstarten har det vært hele 950 innlegg, noe som er utrolig bra. Gratulerer til alle som har bidratt!

Som kjent er det slik at forandring fryder, så jeg tar meg den frihet og oppgraderer utseende på bloggen. Synes for det første den er finere, og for det andre fyller den ut skjermen bedre. Håper resten av klubben bifaller.

Etter disse årene øynet jeg også muligheten for en felles drakt for oss alle. Øy! og DE har gått i forveien og testet ut, og den drakten vil leve videre i forskjellige former. Men nå har tibetanerne kommet med en ny drakt som jeg synes er meget bra. For en tid tilbake ble det derfor bestilt 4 eksemplarer direkte fra det tibetanske fotballforbundet som holder til i eksil i Dharamsala i India. Da støtter vi en god sak samtidig som vi får noen flotte drakter. Og i dag, på selveste bursdagen, kom de i posten. Meget stolt og ivrig kunne jeg ta på min drakt, og den passer perfekt. Håper virkelig at dere tre andre også liker/passer den, og kommer til å bruke dem masse framover særlig i humorbudhistisk klubbsammenheng.

7 kommentarer:

Grendstad sa...

Gratulerer både med bursdager, drakter og bloggdesign.

Trøya ser veldig bra ut. Hvor mye koster den?

Var også på tide å oppdatere bloggen. Ser bra ut. Kanskje bare gjøre noe med hodet, støtte skrift på Diggidanga, eventuelt med noe slags logo/bilde under?

Godt jobba fra Diggidangas hovedkarter på Justvik!

ØY! sa...

grattis fra oss også, kul drakt!
ligner nesten på Barca,jo.
skal dit ganske snart...

er det slik at dere har to tilsalgs eller..?

pen oppdatering av bloggen,egentlig på tide ja.

ØY! sa...

ser at drakten er litt krøllete eller noe slikt nederst på bilde av DE? Håper ikke alle er slik...

DE sa...

For Diggidangas harde kjerne, dvs. Grendstaden og Øy! er draktene ikke til salgs: De er GRATIZ! Oppmannen river i for fellesskapets interesser, samtidig som en god sak blir støttet.

Overlevering skjer ved høve. Så håper jeg bare de passer.

Ellers kan det nevnes at for alle som har samboer er nok drakta temmlig krøllete der nederst. Men med litt jobbing så blir den nok rettere med tida...håper iallefall det ;)

Grendstad sa...

Gratiz!! Da sier jeg bare hjertelig takk på vegne av meg sjøl, lenge leve oppmannen, og som medlem av Tibetkomiteen, godt valg av god sak!

ØY! sa...

som eksil-sunnmøring må jeg også takke for sjenerøsiteten.
meget bra initiativ.

DE sa...

Gleden er fullt og helt på min side :)

Det er ikke Hummel denne gangen, sannsynligvis bare drakter de har produsert selv. Dermed blir det ikke noe Nike dry fit system akkurat, men håper de blir kule å bruke i Diggidangasammenheng.

For øvrig følger det med en brosjyre med bilde av Dalailama med samme drakt. Så vi er i godt selskap.