søndag 24. januar 2010

Hilde Hockey Olsen


Æ gikk to runder på Strai!! Den første runda var jeg veldig skeptisk i bakkene, mens den siste gikk så mye bedre. Jeg staket i noen av bakkene, stod hockey i noen, og ploget i to andre.. super stolt!! Friskusen skjønte jo ikke bæret... "hva har skjedd??" ..
Det har litt å gjøre med at jeg følte meg litt tryggere når jeg kjente løypa..og så følte jeg at jeg hadde litt bedre kontroll på skia når jeg stod i hockey..og ploget ...
Tidligere har jeg vært så skrekkslagen, så har ikke turt det..
Så nå gleder jeg meg litt til onsdagen.. Da skal vi gå igjen... og håper jeg klarer å gå runda en del ganger uten å stoppe opp foran bakkene.

Avsluttet dagen med biff middag på buhus... yummi in the tummy..

4 kommentarer:

Evelyn sa...

Godt jobbet Hilde. Det er en stor fordel å kjenne løypene og hvordan bakkene er. Du kan jo bare glede deg til onsdag. Da går det ennå bedre skal du se.

ØY! sa...

øvelse gjør mester,stafett er stafett, cup er cup, og så videre...

Grendstad sa...

og biff er Buhus.

Godt gått.

Tar jo heilt av dette her. Snart står du i fremste rekke til Sesilåmi vel.

Hilde Fantomine sa...

møtte en pondus som skulle gå... så alt er ikke umulig...:-)