mandag 11. januar 2010

Mye folk overalt nå for tiden...

Spicheren mandag ettermiddag for en økt på mølla.Desverre var jeg ikke først til den, og måtte ta til takke med en sykkel til å begynne med.
Etterhvert ble det ledig og jeg kunne sette i gang med 2-3 km oppvarming.
Dagens hovedgreie var en type intervall jeg ikke har prøvd før: 6 x 1200 m,vekselvis innsats på 3 og 4, uten pauser. Justert for mine soner for hjertefrekvens vil det si 4.50 og 4.30 pr km.
For å si det enkelt så var det ballehardt,men jeg kom meg gjennom på et vis.Må si at jeg hadde mølla uten stigning,så det blir litt lettere enn om jeg hadde tatt denne økta utendørs.
Totalt ble det 12-13 km inkl. oppvarming og nedvarming.
8-9 apparat etterpå for å ta ut resten av safta fra skrotten.
Ei god økt litt over det vanlige, tror det blir rolig i morra...

4 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

jøssukai!... at du i det hele tatt er innendørs... men denne treningsøkta var jo kriminelt..
Regner med at det var en dam rundt deg, og at du tørka opp (hehe)..

Jeg leser på spicheren.no nå og lurer på å bli medlem. Det er jo digg å ha et sted å gå til når slapse marerittet starter.

ØY! sa...

spicheren er bra med alle sine tilbud, det som trekker ned er prisen og litt crowded til tider.

DE sa...

Råsterk økt det der. Må nesten si at jeg er glad jeg ikke ble med...

Grendstad sa...

der traff du spicheren på hodet - godt jeg holder meg utendørs - regner med at du kommer til å være i topp 3 i den klasse i terrengkarussellen i år :-) - litt for kjapp hare for meg