tirsdag 26. januar 2010

Spikra

Var en tur innom spicheren, 40 min på mølle, 1 time styrkis..ca... fin økt..løp bra..godt fornøyd.
Amalie var plassert i vollyballsalen sammen med Emma.
Svein og Friskus var der også... og gjorde forskjellige øvelser...som de muligens utdyper hvis de føler kallet.

DE:
Ettersom det tar tid å bli kvitt forkjølelse for tiden, så hadde jeg kun rolig oppvarmning på mølla. Rolig kan man ikke si at gutten på mølla foran hadde det. Han løp vinglete og ustabilt med båndet på full gass. Har aldri sett ei mølle gå så fort før, og var sikker på at dersom han snubla så hadde jeg fått han i fanget.

Styrke er ikke veldig artig, men med godt diggidangaselskap så får vi iallefall gjort jobben.

Svein hadde en lagom intervalløkt på mølla, 60 min løping+ noe styrke til slutt

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Jeg hadde glemt den vingle-petter gutten... det var hinsides.. Han løp så tungt også...sykeste jeg har sett... det hadde nok blitt en avstøpning av deg i veggen bak..hvis du hadde fått han i fanget..

Du blir snart kvitt snevet, vennen. Litt malay-luft så er det bort:-)

Grendstad sa...

malay-luft? er det nu?

Ellers virker det jo som dere har det både moro og gøy på spiggeren.

Hilde Fantomine sa...

malay er 12 feb........greit det blir