torsdag 21. januar 2010

Strømsparing i lysløypa på Strai.

Godt forberedt la vi i vei Sigbjørn og jeg. Vi hadde ikke kommet langt før det begynte å bli mørkt, men løypa var jo der , så det var jo bare å følge sporet som var helt greit.

Hadde ny sekk på ryggen med 1,5 liter drikke i. Den kom godt til nytte. Benyttet nedoverbakkene til å supe i meg drikken. Utrolig greit å slippe å stoppe opp for å drikke.

Etter 3 runder var det nok. Må si jeg er veldig fornøyd på en ettermiddag midt i uka. Var ute i rett uner 1 time.

5 kommentarer:

Evelyn sa...

Det var jo ikke mørkt hele veien, men en god del plasser. Godt jeg ikke var alene siden jeg er mørkredd.

ØY! sa...

var det ertesuppe eller?
tre runder på 1 time er bra steam, må si..

Hilde Fantomine sa...

Det er temmelig skummelt der... skjønner ikke hvorfor de er kjipe med strømmen. Æ tror æ ringer Los for å klage... Har hørt om en som heter Vestbakke... han kjøper visst strømmen...han har nok ikke kjøpt nok.... (hihi..hildes fredagshumor)..

Virker som en solid treningsøkt!

DE sa...

I mørket er det mye som kan skje på Strai. En kollega fikk i går ei mus (dyret altså) oppå den ene skien. Strai er tingen for folk som liker fine skiløyper og morro i mørket :)

Evelyn sa...

Morsomt, en musa sto vi og så på da en mann gikk forbi. Sikkert din kollega. Jeg holdt på å ramle rett på musa.
Til deg Svein så hadde jeg ganske gode ski, bra løype og ei fin rumpe å se på. Da går det som et skudd. Tør jo ikke gå alene, kan jo bli overfalt av mus og sånn.
Hilde, bra med humor. Spesielt på en fredag. God helg til dere alle.