mandag 4. januar 2010

Tur i Evelyns løype

Dagens treningsøkt begynte på skøytebanen på Gimle. Hilde med unge og DE hadde ei god økt, med blanding av øving, lek og trening.

Deretter tok DE turen til Hellemyr for å prøve Evelyns løype. Har jo hørt så mye om denne lysløypa så nå var det på tide å prøve. 2,3 km stod det på skiltet og i tillegg var det vel 200 meter inn til løypa. Passe lenge synes jeg, og det ble to runder. Hadde en utmerket tur i ei flott løype. 40-åringen fra Hellmyr er jammen heldig som har ei så fin løype som nabo.

5 kommentarer:

ØY! sa...

Dere holder koken bra oppe altså,alle tre.
Lysløypa på Hellemyr er bra, men en del mer hektisk en Strai.
To runder der er nesten som tre på Strai.
Bra gnudd!!

ØY! sa...

Hva!!
er ho 40?
det skulle man ikke tro.
vi gleder oss til fredag.
tror jeg legger igjen gebisset hjemme, i tilfelle slåssing.

Hilde Fantomine sa...

æ gleder meg au... frem m platåskoa og rockefoten...:-)

det er fin trim m skøyter... og tenker at hvis vi får fin balanse på isen, så blir vi ikke så gale i skisporet heller... (hildes teori)

Ps..veldig bra at du kommer deg ut nok en gang... Friskus "Dæli" Vestbakke.

Evelyn sa...

Helt enig at den er mer krevende enn løypa på Strai, men skal man trene så skal men trene. Det hender faktisk at også jeg tar turen til Strai for å kose meg ekstra på tur.
Det er også riktig at løypa på Strai er mer barnevennlig.
Må tilføye at jeg 3 dager på rad gikk 14 km på ski, altså 42 kmtil sammen=) En god trenigsform for min del. Har ikke tatt med meg skiene hjem fra hytta, så om jeg skal gå her hjemme så blir det å slite seg fremover. Si gjerne ifra en dag dere skal ut på ski om det er på Strai eller Hellemyr. Hadde vært gøy å slite sammen.

Evelyn sa...

Forresten, gleder meg også til fredag. 40 eller 50 eller kanskje 30 ikke godt å vite hva ØY mener.