tirsdag 19. januar 2010

Styrkings

Fortsatt kamp om møllene på Spicheren.Øy klarte imidlertid å kapre en oppvarmingsmølle kjapt, og fikk dermed 20 min rolig jogging på den før Fantis og Friskis også dukket opp.
Barna var plassert i gymsal og var særs fornøyd med det.
En liten tur på sykkelen før diverse styrkeøvelser i apparat.Noen av øvelsene er sinnsykt tunge fortsatt, så her er det mye å hente for min del.Spesielt der man skal skyve vekten over hodet, men det er bare å fortsette å trene på det man er dårlig til.

Fantis:
Fant også ei oppvarmingsmølle, så løp på til den sa stopp.. grei oppvarming siden man skal være glad man får møller i disse dager..
Sirkeltrening etterpå. Det var mange fine øvelser.. er super svak i armer, men mye sterkere i mage. Digget den ene, mage skrå... ufattelig god på kjærlighets håndtakene mine...:-)

Avsluttet seansen med en kort time på skøytebanen bak spicheren. Amalie og jeg har fått nye skøyter. Ufattelig vanskelig å gå fra ballerina skøyter til hockey..men gilt var det...:-)

Friskis:
Ikke så mye å tilføye her gitt. Vanligvis ikke så gøy på spicheren, men er man i godt Diggidangaselskap blir det meste artig. Nokså rolig økt, men trenger den styrketreningen jeg kan få. Dessuten var det bra å avslutte med skøyter.

1 kommentar:

Grendstad sa...

Jøss, her varieres det så det holder, og den som kommer først til mølla får bare gnu på. Godt å ha bølingene i hus, så vi villdyra har god plass ute.