fredag 15. januar 2010

Welcome to the jungle..we got fun 'n' games..

Det har hele tiden ligget i kortene at jeg skulle melde meg inn på Spicheren...var bare et tidsspørmål..og når mitt medlemskap på Spenst gikk ut da så klart...
Så fredag kveld entret Friskus og Fantomine helsestudioet sammen.... det var helt vilt mye folk...det var såvidt en sykkel ledig... Fantomine var i sjokk...var vant til beskjedne Spenst på Kjøita....
Så etter litt sykling, ble en mølle ledig..og da spratt jeg av sykkelen, og løp en 30 min. Det gikk fin fint... og hadde en aldri så liten spurt på slutten..så Friskus måtte kikke litt ...og slang et lite kyss bort...(jeg håper ingen andre trodde det var til dem...:-) )...

Friskus syklet vilt og uhemma på sykkelen...så han fikk vondt i fua.... men han svetta godt..og det var jo det som var meninga... vil jeg tro..

Vi tok en real mage trening etterpå... Magetrening er det gøyeste jeg vet.. Det er godt når det røsker i vomma... Vet ikke helt om Friskus er enig... for han okka og oia seg litt ... men fikk nå tatt litt sit-tups... og planken... :-) Det var en fin økt..med mye svetting, og jeg fikk skryt for rødfargen i fjeset... Vi avsluttet seansen med et par svømmerunder og litt småkald boble...

Ingen kommentarer: