mandag 5. januar 2009

Bestrevelser og besvergelser


Nok en økt på Samsen, med nesten samme temp inne som ute.

Diggidanga var representert med 2 mann.I følge vakt-Elise går disse under benevnelsen "han med tropehjelmen" og "han andre"."Han med skautet" var ikke tilstede i kveld.

Ellers var Evelyn,Espen,Claudia,buldre-Anne og en del andre halvkjente fjes innom.


Som vanlig i det siste prøvde både DE og Svein seg på den grønne djevelen i 6er-veggen.

Men også denne gangen måtte Diggidangas menn ta diverse fall opp mot toppen.

DE prøvde til og med besvergelser og ofringer til kalkguden og andre lugubre makter,uten at det hjalp på annet enn humøret til medklatrere.

6 kommentarer:

DE sa...

Bra referat av han andre. Mange nye taktikker på den grønne 6eren i dag, som ikke virket. Prøvde til og med å ha på grønn T-skjorte.

Nå vurderer jeg rett og slett å kutte ut alt fiksfakseriet og heller konsentrere meg om klatringa...

ØY! sa...

av og til er det lett å glemme at man faktisk går på samsen for å klatre,ikke for å ha det gøy!

Grendstad sa...

det høres ut som ei god mandagsklatring - jeg kommer snart og tar 6-erveggen he-he

Teatersporten har begynt, men mulig jeg skulle klatre litt på onsdag. trenger også en løpetur

DE sa...

Jeg er klar både tirsdag og onsdag til klatring, sekundering e.l.

ØY! sa...

det blir jobbing for min del i dag(i kveld),ihvertfall

Grendstad sa...

oki badakoki

jo, jeg skulle tro jeg er hjemme i morra, hvis ikke de ringer fra barnehagen.

gjerne ei klatrøkt på samsen, men må ha forebehold. Hvis jeg kjenner noe basiller eller virus på lur, må jeg prioritere hvile. det går så mye rart nå, og litt rundt meg på alle kanter. smser litt utpå dagen