lørdag 24. januar 2009

Vinterkarusellen 3. løp

Vinterkarusellen flyttet seg denne lørdagen til Mandal. DE var eneste Diggidangarepresentant. Løypa startet fra Mandalshallen og var meget flat. Halvparten på asfalt og resten på grus. Været for tiden er som kjent under enhver kritikk. Ett par grader og lett sludd gjorde det nokså ufyselig, men superundertøy gjør susen.

Var vel ett par og tjue deltakere tror jeg. Havnet som vanlig bak i feltet, men klarte å holde et bra tempo. Tiden ved runding var 7.20. Klarte å holde samme tempo på veien tilbake slik at sluttiden ble ca. 14.40. Bra til meg å være, men tror jeg ble slått av samtlige denne gangen, både små og store. Ved målstreken stod det kun en person og han var travelt opptatt med å ta bilder, så jeg er spent på om han i det hele tatt fikk med seg noen tider. Men samma det, bare jeg får godkjent er det greit.

Resultatlista: http://www.maraton.no

6 kommentarer:

ØY! sa...

du får mer enn godkjent fra meg ihvertfall.
Diggidanga stormer frem på alle fronter,nå også i Mandal.

Grendstad sa...

Jo, dette var meget bra. Har sjøl hatt et par sånne turer, kjørt avgårde til treningsfjerne strøk, og løpt, (ex. Flatebygdløpet i Evje, 2 mil og blant de absolutt siste) og det er egentlig ganske selvtilfredsstillende saker. Så du fortjener honnør for denne turen, og gjennomkjøringa. Bra at Diggidangas er tilstede på slike, på sett og vis, obskure (og sunne) tiltak. Er i Farsund og har revykurs i helga, så her blir det bare litt skuespilleri, og kanskje litt dans i kveld. Her danser de både seint og tidlig, til trekkspill- og annen musikk.

DE sa...

Jeg ble visst tatt bilde av... Da vet jeg iallefall hvordan det ser ut når jeg spurter :)

Ellers ser det ut til at jeg var litt tidlig ute med å skryte på meg sisteplassen. Jammen meg to stykker som snek seg inn langt bak etter at jeg hadde gått.

Grendstad sa...

Forsmedelig at sisteplassen røyk.

Anonym sa...

Jeg beundrer ditt pågangsmot. Du er alltid positiv til tross for jumboplassene. Hva er det som driver deg?? Ikke plasseringene iallefall. Ha en fortreffelig aften så, kan det jo hende vi sees i klatrehuset rundt stengetid.

DE sa...

Det har blitt et slags uhøytidlig humorbuddhistisk kall å ligge baki der. Å bli blant de beste kan jeg aldri klare uansett om det gjelder løping, klatring eller svømming. Så i stedet for å stresse med å få en intetsigende plassering bruker jeg heller konsentrasjonen til å lete etter en indre rytme og personlig forbedring. Støtten i Diggidanga er alltid formidabel og humoristisk uansett hvordan det går, og det gir enorm inspirasjon :)