søndag 4. januar 2009

Skøyter på Jegers

Litt slitne bein etter grenseekspedisjonen i går, men jeg tok likevel turen opp til Jegers for litt skøytegåing. Ingen tvil om at det er betydelig mer folk her i traktene enn på Iveland. Vannet var overbefolket, men jeg fant da noen ledige plasser å gå. Er over ett år siden forrige gang jeg våget meg ut på glattisen så både skøytene og teknikken var litt rusten. Unngikk imidlertid noen som helst form for tryning, og etterhvert ble gamle kunster som nye igjen. Holdt på en times tid og var godt fornøyd med det.

1 kommentar:

Grendstad sa...

Dette var spreke saker. Jeg må si jeg er imponer over allsidigheten i Diggidanga for tida. Har ikke gått på skøyter sjøl i år, men burde kanskje ta noen runder. Bokstavene i snøen på isen var også meget bra, med tanke på at isen var overbefolka. Det er alltid rom for noe kreativt.