torsdag 22. januar 2009

Noe nytt

Da er første yogatime overstått og det må jeg si var litt anderledes trening. I begynnelsen tenkte jeg bare på hva i hekkan jeg nå hadde forvillet meg inn i. Men etter å ha kikket seg litt rundt og konstatert at de andre var like grønne føltes det mye bedre.

Pusteøvelsene var interessante for en hobbyasmatiker som meg, og balanseøvelsene var også særdeles nyttige. Ellers er det jo en kjent sak at jeg er stiv som en stokk så strekke- og mykhetsøvelser kommer godt med. Kort fortalt kunne jeg konkludere med at dette er trening jeg trenger, og syntes nesten det var litt synd da timen allerede var over.

Ellers møtte jeg en kollega på samme kurset, så da slipper jeg å gå på egenhånd i fortsettelsen. Er spent på om det i det hele tatt blir noen framgang, men det er verdt et forsøk.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Jeg kan med en gang konstatere at du har kommet på riktig plass. Hadde det passa osv kunne jeg tenkt meg det samme kurset, men jeg får plukke opp litt inspirasjon og triks av deg.

ØY! sa...

Bjørne ville vært stolt av deg!.

Anonym sa...

Vi er stolte alle sammen.