mandag 19. januar 2009

Teatersport

under tvil, men siden vi er en humorbuddhistisk multisportsklubb, altså multisports, faller ikke da teatersport inn under dette da, og kan loggførs i treningsdagboka? For meg er det iallefall trening. Det er god trim for hodet, og også for kroppen en del, som vrenges og vris i ulike fasonger, og ikke minst ansiktet. I dag spilte jeg arabisk doktor som reparte et hull i hodet på ei, og var også dubba kung fu-brannvokter, bl.a.en del annet spesielt. Det løsna litt for meg i dag i teatersporten.

2 timer i dag. Dersom mine medsportskamerater synes dette går litt for langt, bøyer jeg meg for det, og trekker innlegget.

(Jeg har nå konkludert nesten av meg sjøl, at jeg rapporterer fra teatersporten, men jeg loggfører det ikke som trening, siden det ikke er så fysisk at det monner på muskler og kondis. Skal bli mere morsomme referater heretter.)

2 kommentarer:

DE sa...

Så vidt jeg kan se er dette både utradisjonelt og kreativt, så det passer absolutt å skrive om på bloggen.

Ser ut til å ha vært ei interssant økt i dag. Godt gjort å finne på alle disse tingene :)

ØY! sa...

syns godt du kan kalle det trening evt.alternativ trening.
i humorbuddisme er det vel en klar sammenheng mellom kropp og sjel/sinn.