mandag 18. august 2008

Fin klubbkveld

Kun Svein og DE fra Diggidangas harde kjerne i kveld ettersom Olav hadde for mye snørr og gørr i kroppen. Ingen oppsiktsvekkende gode klatrebragder å melde om i dag, men ei fin økt på det jevne uten å slite seg ut.

Vår favorittvakt Evelyn var som vanlig sterkt delaktig der det skjer og Anne fra Tigerstaden når nye høyder hver gang. Riktignok ikke like høyt som Elbrus i kveld, men nesten. Blåbærsvingduoen Turid og John viser klasse og kommer alltid med gode tips når en stakkars Diggidanga klorer seg fast i veggen uten idè om hvordan man kommer seg videre.

Ellers kan det nevnes for alle samsenklatrere som evt. er innom bloggen at vår venn Timor har gitt lyd fra seg. Han er nå i Vladikavka i Nord-Ossetia. Har bedt han se innom bloggen så forhåpentligvis kommer det noen kommentarer etter hvert.

10 kommentarer:

Grendstad sa...

Ja, skulle vært der. Nå er jeg faktisk blitt så dårlig at jeg sitter og ser på OL.

Men jeg drikker vann, og spiser sterke saker, og håper at forkjølelsen har normal progresjon, dvs at dette blir den verste natta, deretter bedre.

DE sa...

Håper virkelig du blir frist nok innen onsdag. Det er slitsomt å sitte på fly med tett nese og feber.

Hell i uhell er at du iallefall har OL å se på dersom det blir vanskelig å sove i natt.

DE sa...

Nå er det jeg som bommer på tastene her: FrisK

Grendstad sa...

ja, mulig ol-sløving kan gjøre sitt, får se, virrer bare rundt mellom pc, tv og kjøkken.

ØY! sa...

håper et rek-opphold i Italia tar knekken på forkjølelsen.
har ellers sett at SVT viser Triathlon fra OL,sjekk programmet.
mulig det var natt til i dag,ikke helt sikker.

Grendstad sa...

Ja, så litt om triathlon på tv, men har er ikke så på hugget på ol

jeg er bedre i dag, sjøl med lite søvn, går rundt i ull og småsvetter og tar det med ro, og håper jeg får en formiddagslur i dag også. Det hadde gjort susen.

Skulle jeg ikke dradd til Italia, hadde jeg sykla krs evje, Hynnekleiv Krs. Blei litt gira på det. Sykling er hyggelig.

ØY! sa...

sykla med forkjølelse i kroppen?
det hadde ikke jeg gjort,men mulig jeg er litt pinglete slik.
uansett greit å både lytte til, og snakke med kroppen.

ØY! sa...

snakka litt sinna-dansk til kroppen på løpet i går,
føler at det hjelper.

Grendstad sa...

vel, hvis forkjølelsen er på god vei ut, har jeg gode erfaringer med litt rolig fysisk aktivitet, men ekstra viktig med drikke, mat og eventuelt ull på kroppen, men dette hadde eventuelt blitt til helga hvis jeg var godt i gang igjen, og følte meg frisk, men nå blei jeg veldig hypotetisk.

Jeg har fått signaler fra kroppen lenge, men klarte ikke å styre meg når ungene ville bade stadig vekk.

Grendstad sa...

I italia blir det forrsten mye uttøyingsøvelser, oppvarming, balanseøvelser og stepping, og det passer jo bra nå. Vel kasnkje ikke steppinga, men kanskje jeg får det til hvis jeg putter maur i raua.