søndag 31. august 2008

Kort økt

Ikke akkurat 9 mil på sykkel for min del i dag... Dro først til Vågsbygd Stadion og løp en 100-meter. Med nokså bra medvind ble tiden 13.82. Prøvde også 5-6 lengdehopp, men der er stilen fremdeles håpløs. Helt umulig å treffe planken og klarer heller ikke å bestemme meg for hvilket ben man bør ta satsen på. Noen som har noen tips?

Deretter var det svømming med våtdrakt i stampa. Klarte ikke helt å få opp dampen og det ble etterhvert frykelig varmt i toppen. Burde nok svømt uten våtdrakta i dag. Tiden ble 11.03, noe som er 28 sek bak rekorden.

4 kommentarer:

ØY! sa...

13.82 er jo meget akseptabelt.
tatt i betraktning underlaget og uten startblokker.

vet ikke helt med lengde,men tror du kan måle/skritte opp tilløpet og prøve deg frem i sakte bevegelse.

Grendstad sa...

Tror det er best å satse på det beinet du skyter best med, ..... eller det andre. Lurer på om jeg har brukt det andre.

Vil ellers advare litt mot lengdehopp og denslags uten at en er skikkelig varm, siden, det avogtil kan bli brå og mye belastning på et sted i forhold til løping, svømming og slikt. Jeg fikk litt strekk sist i lysken.

Ellers tror jeg det kan være bra med ei idealtid/normaltid i svømminga, så en ikke blir skuffa hver gang det ikke blir rekord. Blir snart med på en tur.

DE sa...

Gode råd her både med lengde og svømming.

Kan bli veldig kav å sette rekord i svømming hele tiden. Særlig i går merket jeg dette. Fra nå av skal jeg se litt mindre på klokka og heller øke distansen. Så blir det mer trening og på sikt vil sikkert tiden bedre seg også.

Anonym sa...

Se alltid lyst på livet, i kveld er det klatring.