mandag 4. august 2008

Forslag for 2009

Jeg fant følgende arrangement i ei bok jeg har:

http://www.allabouttriathlons.co.uk

Her har man valget mellom triathlon, duatlon, aqualon (svømming og løping) eller bare løping. Burde med andre ord være noe for alle Diggidangas medlemmer.

Det er gøy å ha noe å jobbe/trene mot, og i tillegg er det alltids bra med en tur. Dette er et forslag til mulig aktivitet i 2009. Finnes sikkert drøssevis med tilbud der ute, så jeg oppfordrer folket til å komme med mange andre forslag. Målet må være å finne en stor, men likevel overkommelig utfordring.

5 kommentarer:

ØY! sa...

her burde det være muligheter for alle ja.
det hadde vært kult med en tur,og England er jo ikke langt unna.
veldig inspirerende å ha et mål å trene mot,jmf Fanaråken.
kjenner nå at spenningen begynner å stige i kroppen,vil jeg klare å gjennomføre?
ser på avstemningen at de fleste har et urealistisk syn på oppgaven som venter.vil bare minne om at Fanaråken Duathlon ikke har trimklasse....
forøvrig så får jeg dekket sykkelrep. på garanti/reklamasjon.
får den ikke tilbake før onsdag,men kan trene med hybriden også i mellomtiden.

DE sa...

Ser ut til at dette løpet går i Surrey. Det er like like utenfor London, så dermed burde det være mulig å kombinere trening og morro.

Ellers har jeg ventet i det lengste med å kommentere meningsmålingen, men folkets klare dom er det liten tvil om, hehe.

Jeg er sikker på at du kommer til å fullføre Fanaråken med stil. Værmeldingen er litt ymse, men det driter vi i.

Grendstad sa...

Vel, vel, bare du gjennomfører råken så, og disponerer deg for å unngå sprekk. Se på tider før om årene, se på de svakeste og ha det som mal, da klarer en seg bra, og blir fornøyd med tida. Tips fra svalandsgubbeløper og blindleiapadler.

Ellers tar jeg utfordringa med å spore opp løp i utlandet, kunne jo tenke meg Italia, men kan vel ta England først hvis det er beste alternativ.

DE sa...

Italia er slettes ikke dumt. Ulempen er at jeg kommer til å spise så mye is at det blir overvekt på turen hjem.

Grendstad sa...

vel, jeg mener at man kan spise så mye man vil (jfr. grillspisinga mi hos Åsmund med gode løpetider dager etterpå), det eneste en må passe på er å få i seg nok og riktig næring den dagen man skal ta seg ut, og ikke innta alkohol siste 36 timer, eller noe sånn. Eller gjøre som man vil. Vi kunne satt isspiserrekord begge to.