mandag 18. august 2008

MOTBAKKELØP FRA SKRÅSTAD

Endelig et motbakkeløp i Kr.sand.
Skikkelig bratt første stykket,deretter litt opp og ned.
Mål ved Den Omvendte Båt etter 4.2 km.
Som vanlig et fint arr. av utvalget,og ei fin løype.Men en løpefigur i messing eller lignende er ikke mye til premie!Hva med håndkle eller t-skjorte eller lignende?

Jeg lå ei stund bak en med mye flatulens,så han måtte jeg legge meg foran.Vi vekslet litt på underveis,men jeg slo han med god margin tilslutt.Lufta hadde visst gått ut av ham..
Ei skikkelig god økt,der jeg måtte i kjelleren på slutten,og tiden ble 35,35.

Resultatliste
http://www.bedriftsidrett.no/VestAgder/files/%7B35F9C766-6FDA-41D5-A861-63169E2D7F9D%7D.pdf

2 kommentarer:

DE sa...

Motbakkekongen er ustoppelig for tiden. Snart er du vel der oppe med John Tvedt og co.

Også et godt tegn at du klarer å slå folk som stiller med egen gassmotor :)

Grendstad sa...

Ja, men dette hørtes bra ut. Jeg mener, klarer du å slite deg foran, så er det vel du som har en effektiv aircondition.

Enig med de med premiene. Det er mye dill ute og går. Det er vabiks svakeste punkt Må innrømme at jeg ikke har gitt tilbakemelding, sjøl, men hvis vi finner på noen gode forslag, kan vi jo fremme dem hver for oss, så virker det som et folkekrav.