søndag 3. august 2008

Motstrøms i Kilefjorden

Jeg benyttet den årlige familiedagen på onkels hytte ved Kilefjorden til å få gjort litt svømmetrening. Det var 19 grader i vannet og usedvanlig stor vannføring i Otra. Økta besto dermed i å svømme motstrøms alt jeg orket. Det er usedvanlig tungt og går veldig tregt, men regner med det er god trening. Når jeg var tilstrekkelig sliten bare drev jeg ned til hytta igjen og startet på nytt. Tror jeg var ute i vannet nærmere en times tid.

Mye grilling samt is og kaker oppveide vel treninga og vel så det, men sånn er det i ferien.

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Jøss, det hørtes jo ut som VANNvittig bra trening. Det skulle jeg gjerne vært med på. Under 11 minutter blir jo barnemat snart.

Veldig bra jobba og trent, og veldig oppfinnsomt. Det er underholdende og inspirerende å lese.

ØY! sa...

foreslår at du monterer et motstrømsbasseng i bakgården.det tar jo praktisk talt ingen plass.
vann og energi får du vel til en grei pris gjennom arbeidsgiver.