lørdag 30. august 2008

Nok en solo

Sommeren holder fremdeles stand og det er det bare å gjøre seg nytte av. Jeg dro derfor til Storheia for klatring med egensikring. Festet tauet i toppen av "Slikkepinn". Gikk så "Ingunns sva" som oppvarmning før jeg klatret den nevnte Slikkepinn tre ganger. To ganger til vestre for hula og en gang til høyre.
.
Det gir følgende:
Ingunns sva (3+): x 1
Slikkepinn (4+): x 3
.
Fikk etterhvert besøk av et par som jeg tror heter Miriam og Thomas. En østlending og en rogalending som var på samsen forrige fredag. De er informert om fast mandagsklatring så får vi se om de dukker opp.
.
Avsluttet med en tur opp til Bervann. Fant en ny sti som jeg tror er litt kortere enn hva jeg har gått tidligere. Hadde en dukkert på andre siden av Berneaise. Ingen bruk av våtdrakten i dag. Svømte bare en kort runde på ca 4-5 minutter, så det gjelder strengt tatt ikke som trening.

....................Ved topptaufestet på Hiltisoloisten/Ingunns sva

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Ja, du er blitt en fjellets mann. Har falt godt av utviklinga i uteklatring i Diggidanga, men ting kan jo endre seg.

En 5 minutters svømmetur er også noe å ta med seg. Godt for kroppen.

ØY! sa...

du har jo nerver av stål,slik du holder på,gutt.
bra å holde aktiviten i gang.