mandag 18. august 2008

Diggidanga er påmeldt

Dro i ettermiddag til Spicheren og meldte på Åsmund, Svein og DE til spicheren triathlon 2008. Så nå er det bare å finne toppformen.

Jeg dro selv igjennom løpetrasèen og klarte denne gangen 17.51. Ikke helt perfekt løpsopplegg og var heller ikke helt i kjelleren. Så dersom jeg har dagen neste mandag, bør det være noen sekunder til å hente. Har begynt å prøve meg fram med støtte på knærne. Vanskelig å si effekten foreløpig, men får se etterhvert.

Tradisjonen tro gikk ferden rett videre til stampa. Forbedret rekorden med ytterligere 7 sekunder og er nå nede i 11.17 (-2.08). Gøy med nye rekorder. Begynner å skimte 11.00 der i det fjerne, men må nok trene mye for å klare det.

Nå bærer det rett videre til Samsen for klubbkveld.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

På svømminga kommer du nok før under 11, enn jeg kommer under 9.

Håper førebuinga til tritathlon gir resultater.

Pga overdreven svømming, dvs kombinasjone ev egen svømming, og gjentatte badinger med ungene, i motsetning til mange andre foreldre som heller bare står og ser på, har jeg altså pådratt meg denne forkjølelsen. Blir nok enda ei natt med utrolig søvn, men så håper jeg på bedring. Har gått greit gjennom til nå, og følger vanlig utvikling.

Grendstad sa...

jeg mener utolig søvn

Grendstad sa...

herregud, uRolig søvn (sånn da) he-he