tirsdag 17. mars 2009

Kjapp styrkeøkt

I ettermiddag hadde jeg ei kjapp styrkeøkt på Spicheren. Mye fokus på leggene. Kjørte mange økter med 15 kilo og strakk lenge ut etter hver gang. Det funket ganske bra og jeg tror dette er lurt for å beskytte akillesen.

Totalt var jeg innom 8 apparater før jeg måtte dra for å rekke årsmøte i sameiet. Det var en übertraurig affære takket være et middelmådig styre. Jeg var skikkelig møteplager og har iallefall fått kranglet nok for ei stund. Ikke det at dette hører hjemme på bloggen, men det måtte bare sies.

6 kommentarer:

Grendstad sa...

Jo, men litt sameiemøter er også en del av livets utfordringer. Jeg er glad jeg slipper det. Enten må en bare blokke ut, eller så må en engasjere seg. Siden du tydeligvis gjør det siste, så blir du vel fort valgt inn i styret. Spørsmålet er: Hva er best? Trene før, eller etter, sameiemøtene?

DE sa...

Har aldri vært med på et årsmøte som har vært så elendig forberedt. Når et styre som forvalter en årsomsetning på nesten en mill ikke engang klarer å fremlegge et budsjett så er det grunn til å bli hissig.

Så til spørsmålet: For å få ut frustrasjonen vil jeg si at trening etter møtet er best, og da helst boksetrening vil jeg anta.

Grendstad sa...

Bokstetrening hadde vært noe. Kunne kanskje lånt lokalene til AIK Lund ei gang, i kjelleren på Odderneshallen. :-)

DE sa...

God ide. Ellers har de timer på spicheren også. I timen før yoga driver de å denger løs på diverse ting. Kunne vært gøy å prøve.

Anonym sa...

Har du noen gang tenkt på å finne deg et annet sted å bo??

Grendstad sa...

Det har vi alle, ihvertfall du ha-ha