lørdag 7. mars 2009

PÅ KJENTE OG UKJENTE STIER

Jeg klarte ikke å vente til en eventuell fellesøkt i dag.
Snørte derfor joggeskoene kl.halv ni idag.
Det ble en lang tur med rolig tempo,gange i de verste bakkene.
Løp rundt Fiskåvann,Storevann,Grimsvann og diverse stier i alle retninger.
Hadde veldig fokus på lav puls,og greide det nokså bra.
Det jeg ikke hadde så god kontroll på var klokka.Jeg hadde tenkt å være ute ca 2 timer,da jeg kom hjem viste klokka drøyt 3 timer.
Det var uansett en bra tur,med en skikkelig mør kropp som resultat.
Håpet er at slike turer legger et godt grunnlag for senere halv- og helmaraton.

snitt:147
max :167
distanse:hakke peiling

4 kommentarer:

DE sa...

Sava heller! 3 timers joggetur!!

Jeg har hatt en del andre ting å holde på med i dag, men dersom noen har mulighet er jeg klar for ei økt utover dagen på søndag. Ser ut til at det kan bli sol og 6-7 grader fra kl 14 og utover.

Har ambisjoner om en eller annen gang å klare å løpe hele fyrbakken på Odderøya. Så kanskje intervalltrening der?

ØY! sa...

for min del må det bli rolig tur i morra,men kan være med på å pese/piske deg opp bakken.

DE sa...

Mitt tempo blir nok rolig for deg uansett. Og tipper jeg rett så klarer du nok ikke å holde deg...hehe

Grendstad sa...

Drøye 3 timer! Kan vel ikke si annet enn at det virker som du er i god form. Kanskje lurt å løpe uten klokke, den kan vel ofte virke litt styrende, bare løpe til en synes det er nok. Takk for tipset.

Jeg har ungene i helga, så jeg får vel maks en løpetur i nærområdet. Nå fikk imidlertid Tuva mobil til bursdagen i går, så da øker vel radiusen min enda litt. Vel, bortsett fra at jeg kvesta min samme dag, displayet har vel tatt kvelden. Så da er vi kanskje like langt. Men må vel ha ny forholdsvis raskt igjen, eller fikse den, noe som hører til sjeldenhetene.