lørdag 21. mars 2009

Solskinnstur

Dagens økt gikk i middels tempo rundt Odderøya. Startet hjemme og løp ned Strandpromenaden. Forbi kajakklubben, Bendiks og idrettsplassen. Fulgte deretter stier nærmest sjøen. Fint driv ut til kafeen hvor det var klart for turens store mål. Nemlig å løpe viljebakken uten pause først. Det var akkurat like tungt som ventet og litt til. Var på nippet til å gi opp flere ganger, men tanken på et skryteinnlegg på bloggen holdt det gående. På toppen flatet jeg ut og priste meg lykkelig over at Øy! ikke var med på turen, for da hadde han vel overtalt meg til to turer til.

Ned til rundkjøringa og så på noen stier bak Grendstadens nåværende arbeidsplass, og kom til slutt ned på sletta foran Grendstadens tidligere arbeidsplass. Trygt tilbake på Kvaderaturens flate underlag kunne jeg gi på litt ekstra for å imponere alle pikene som satt lags Otterdalsparken.

Totalt sett ute i ca 45 min. Makspulsen på toppen av viljebakken var 189.

4 kommentarer:

ØY! sa...

over middels med vilje ihvertfall.
godt at bloggen virker som inspirasjon.
En kan bare undre seg hvordan treningsnivået hadde vært uten.

Grendstad sa...

bra trening til torsdag, når karusellen går på odderøya, bare du ikke har tatt deg heilt ut

sjøl har jeg bare en mulighet til torsdag - å løpe karusellen i lunsjpausen på jobb - må freiste

DE sa...

Ettersom løypa ikke er så lang og du jobber like ved starten, så kommer du til å rekke fint igjennom i lunsjen. Husk å smse tiden.

Grendstad sa...

Ja, men må rekke skiftet og dusjen etterpå også, så jeg må nok be om 5 minutter pauseforlengelse. :-)