tirsdag 3. mars 2009

En psykolog og to rådyr, og på rompa ned unnarennet

Løp asfalt bort til Krossen og nedover innom Møllevannsveien (hvor jeg traff Rolf psykolog), og litt stikkveier her og der, fin måte å bli kjent på i nabolaget. På tilbakeveien prøve jeg en sti i heia bak hoppbakken i Klappane, hvor vi vel ei gang prøvde å finne en klatrevegg, jeg havna litt i buskaset, men det gikk bra, og på vei ned igjen ved hoppbakken sklei jeg på rompa ned unnarennet. 40 minutter inkl 5 minutter gangen midt i for en psykologprat. Fin morratur.

3 kommentarer:

DE sa...

Lenge siden jeg har prøvd fuaking. Det er jo en rask måte å komme seg nedover, men ikke helt risikofritt.

Grendstad sa...

Det var forresten i heia med Klappane jeg så de to rådyrene.

ØY! sa...

håper det kom noe godt ut av både psykolog-praten og løpinga.
krydret med naturopplevelser og aking,så var jo det ei god multiøkt.