onsdag 18. mars 2009

Klatring på en onsdag

Hadde avtalt ei klatreøkt med min fetterdatter i ettermiddag. Da vi ankom Samsen rundt kl 18 var det ikke mye folk. Eneste kjente var Bjørne og co. I tilegg til vaktBård. Men så etterhvert kom den ene etter den andre. Først Melina og ny elkemklatrer som jeg tror het Kristin, eller piken med seigmennene. Så kom Anne og Petter, deretter Dag og faren. Og så kom SS-mannen med minst tredobbelt så mange unger som vanlig. Så det ble folksomt og høylytt.

Klatret på 3, 4 og 7er-veggen. På 3er-veggen prøvde jeg endel på den rosa. Lenge siden jeg har prøvd på den og må si at det var litt av en utfordring. Måtte gi tapt på siste halvdel, men her har jeg noe å jobbe med.

Grei totimers økt og genialt med litt seigmenn innimellom (det må bare ikke bli en vane). Ellers kunne Bård fortelle at badstua for tiden er i stykker, men at det snart kommer en flunkende ny ovn på plass. Den gamle ovnen gikk i stykker pga feil bruk, så på den nye vil man måtte ha nøkkel. Denne skal visstnok ligge i kafeen, så da gjelder det bare å finne en måte å få lånt denne nøkkelen...

6 kommentarer:

ØY! sa...

voldsomt med innlegg her nå,må bare si som Olav tidligere:Sett og lest med glede.
Grattis med solid påmelding til Hove.Dette skulle være til inspirasjon både for deg selv og andre.

DE sa...

Ja nå har vi snart passert januar i antall innlegg. Fortsetter det sånn blir det rekord for andre måned på rad.

Grendstad sa...

Ja, etter at dere begynte å vanke på Spicheren nærmest daglig, blir det jo en del. Sjøl følte jeg nærmest at jeg var i kononform etter totimersøkta her om dagen, men så har jeg ungene fra i går ettermiddag og til mandag, så da spørs det, men skal vel få løpt litt.

Grendstad sa...

Tror forresten seigmenn er tingen. Jeg tok to rett før jeg hadde totimersøkta. Lurer på om kvoten er 1 seigmann pr. treningstime. Skal du trene lenge må du være seig mann.

Anonym sa...

Har hørt at nøkkelen til badstua er den samme som går til kaltrehuset? Ingen problem lenger, det er jo bare å låne nøkkelen til vakta c",)
Hva er det forresten som har skjedd med komentarene? Syns jeg så dem på forsiden.

DE sa...

Hvis du klikker på overskriften så kommer kommentarene under innlegget. Kanskje det du har gjort?