tirsdag 17. mars 2009

Vet du hva som skjer når et fly detter ned? Nei.

Utdrag fra en improvisasjon mellom meg og Kai Stokkeland hvor øvelsen gikk ut på at man skulle svare nei på alle spørsmål og forslag. Ellers svømte jeg i svømmebasseng mens jeg pratet med en som var i bursdagsselskap, svarte synkront med 2 andre i et intervju, osv. Følte det begynte å løsne litt i dag, men den følelsen kan snu seg neste gang. Under svømminga i basseng prøvde jeg å crawle teknisk riktig på gulvet, og jeg gjennomførte tilogmed vendinger type salto. Utpreget tørrtrening.

4 kommentarer:

DE sa...

Svømmer man på land så slipper man iallefall å bli våt.Hørtes ut som ei god teatersportøkt dette.

Ellers glemte jeg å si igår at Svein omtrent ble forsøkt kastet inn på audition til en kommende Nokas-film. Han skulle visstnok passe perfekt til en av rollene, men om det er Toska eller Schuman er heller usikkert. Uansett så fortsetter autidion i dag, så om du kunne tenke deg en Havnå-rolle eller noe får du slenge deg på.

Grendstad sa...

Ja, de pleier å ringe meg, siden jeg står på ei liste over skuespillere på Sørlandet, men det var statistroller, og det er ikke særlig betalt, mest gøy for dem som ikke holder på med tilsvarende. Tror Svein passer bedre enn meg i dette tilfellet, bortsett fra at de ville ha noen som snakka sørlandsk/rogalandsk. He, he, men det går vel greit hvis han ikke skal si noe. Tror de bare skulle ha tak i politifolk.

ØY! sa...

så du går bare etter penger altså?
ja, ja, du om det.
tror ikke dette er noe for meg,siden jeg ikke har dialekta og heller ikke klarer å holde kjeft særlig lenge.

Grendstad sa...

men du har jo kroppen, kanskje du kan være med i en kjapp scene fra dusjen? he-he