mandag 2. mars 2009

Solid comeback av Anne

Svein måtte stå over klatring i pga en forhåpentligvis kortvarig forkjølelse. Dermed passet det fint at Anne var klar for mandagscomeback i klatreveggen.

Ettersom Samsen har andre åpningstider i vinterferien var vi på plass allerede kl 17. Lite folk i dag så vi kunne i grunnen velge fritt. Vi fikk klatret mye på mange forskjellige vegger, både de høye og de lave. Det var ingen ting som tydet på at Anne har hatt en påtvungen pause, for hun beseiret den ene veggen etter den andre.

Ikke mye revolusjonerende i dag, men DE klarte den sort/hvite løypa på 16-veggen for første gang.

En meget bra og relativt konsentrert økt.

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Ja, grei trening da. Oppladning til plutselig å forsere nye hindre i fleng.

ØY! sa...

Ja det er lettere å konsentrere seg med mindre folk som støyer rundt, og unger som henger i tauene osv.
Løypene på Samsen begynner å bli oppbrukt for min del,selv om det er mange jeg ikke har klart ennå.
Det hadde gjort seg med en større omskruing.

Forøvrig har jeg i dag meldt meg på Fevik Maraton,dog halvmaraton- distansen.
Håper flere i DD henger seg på,de har 5km også.

Grendstad sa...

Har forestilling med Friteateret den dag, leider. Men Vestbakken er vel med på en halv en :)

DE sa...

Ei halv ei er for mye for meg... Men ikke umulig at jeg går (løper) for en femmer.

Er ellers enig Svein sine betraktninger om Samsen. Bort med alle tak, vask dem grundig og skru opp nytt. Kanskje vi skulle tilby oss å være med på en dugnad, mot gratis klatring resten av året f.eks. Tror det er noe slik de driver med på Spicheren.