torsdag 5. mars 2009

Mer yoga

Ny torsdag og ny yogaøkt. Flere ny øvelser i dag, bla fikk magemusklene (i den grad jeg har noen) kjørt seg. Ikke like mange balanseøvelser som tidligere, men det er bra at det er variasjon så blir det ikke kjedelig. Ikke fullt så svettigt som vanlig, men bra økt for det.

På vei ut traff jeg først på John og Turid som var godt igang i klatreveggen, og Jacob og Svein. Sistnevnte klarte å overtale meg til litt styrketrening på apparater. Så da ble det en slags multiøkt.

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Jacob? Tilfeldig?

Gleder meg til å se yogakunstene din en dag.

DE sa...

Tror det var tilfeldig med Jacob. Han har det forsåvidt med å dukke opp tilfeldig. Forrige gang var på vinterkarusellen i Søgne.

Mine yogakunstner går ikke helt under kategorien "et vakkert syn", så det blir nok ikke noe offentliggjøring med det første :)

ØY! sa...

Spicheren er jo et treffsted.
Jeg treffer alltid noen kjente der, så også i går.

Hvordan passer det med en fellesøkt i løpet av helga?
DE nevnte Odderøya som alternativ, og det er jeg gjerne med på.Eller andre steder..

DE sa...

Det er mye søppelvær i vente så hvis vi skal være ute tror jeg lørdag ettermiddag er det beste tidspunktet.