mandag 4. mai 2009

Hverdagstrening med sykkel og ærbødig skoselger

Sykling Eg - Trappestart - Vollevannet - Esso Oddemarka - Rosegården. Tok ei ekstra sykkeløkt for å kompensere litt mhp trappeløpet. Fikk opp farten tidsvis, og dro til i flate partier.

Pga styremøte på Rosegården som jeg er møtende vara til, ble det bare knapp time med teatersport i aften, men litt ulike øvelser, men opptrådde blant annet som ærbødig skoselger, trist skoselger og ørkenvandrer som så syner.

Sykla hjem igjen, med bukse og pensko, og trår til innimellom i bakkene. Føler jeg er i god sykkelform, sikkert også pga daglig sykling.

2 kommentarer:

DE sa...

Hehe.. går dere aldri tom for ideer på teatersporten?

Tror både Svein og jeg må ha vært i løypa da du var i målområdet på 1000-trappene. Vi får skjerpe timeingen neste gang.

Grendstad sa...

åja, men jeg trodde Svein skulle starte på tid, ok, ja, men det er jo meg som ikke er i rute, så timinga står på meg

godt gått og løpt