fredag 22. mai 2009

Spenst meg her og spenst meg der...

Det er egentlig ganske absurd å trene inne på spenst på en fin fredagsettermiddag...men av og til trenger denne jenta litt vekt/styrketrening... så da blir det bare sånn...

Varmet opp på mølla.. som plutselig ble til 45 min ... og 5.5 km...ca 400 kcal mindre ja ja.. ikke så verst...til å være "gamlemor"...eller hur vestbakken...?
Hadde 30 min med magetrening..og avsluttet m litt vekter...
En fin økt.

Friskus bør få seg en GPS for han vet ikke hvor Spenst er... jeg ventet i hele 23 min og 45 sek utenfor... brrrrrrr.. kaldt...
Men mannen føler planlegging er bortkastet... siden alt går i vasken uansett...
En livsnyters motto...
Anyways... avsluttet dagen m kino og øl på frk larsen.. m min maraton venninne..så de 400 kcal kom på igjen..:-)

God natt.

1 kommentar:

Grendstad sa...

Greit å drikke øl og sånn etter trening. Disse here kcal eller hva det heter er ikke noe å bry seg om.

Vestbakken må skjerpe seg, men jeg tror ikke jeg heller er typen som finner spenst sånn uten videre, siden jeg ikke har noe å gjøre der. Den som kommer først til mølla får først løpe.