lørdag 16. mai 2009

Gryende kanonform?

Etter at den milde forkjølelsen i kroppen begynte å slippe taket i går, var det på tide med ei økt i dag. Sykla Eg-Sødalsida-Mosby-Kulia-Nodeland-Brennåsen-E39-Byen-Grim. Hadde ikke med gps eller måler, men er vel snaue 4 mil eller noe sånn (?). Brukte ca 1 time og 25 min.

Løp umiddelbart avgårde mot Ravnedalen, og det merkelige hadde skjedd. Jeg var ikke stiv og støl i beina som jeg pleier! Rar og god følelse. Pga party innerst i Ravnedalen, skar jeg opp i skråninga til venstre innerst. Det blei i bratteste laget, og jeg måtte over i gåtakt innimellom, men kom i rimelig bra tempo opp til Ravneheia. Pusta litt på der, før jeg småløp ned bratta og hjem. Tror jeg er i bra form gitt.

3 kommentarer:

DE sa...

Fantastisk Olav! Klarer du å bli kvitt stive bein etter syklinga så er mye gjort.

Skal bli interessant å følge med på prestasjonene utover sommeren.

ØY! sa...

det er jo solid sykla!
du er klar for å sykle hjem fra Hovden lørdagskvelden skjønner jeg.

Grendstad sa...

var det 30. mai? har jentene da. da går det ikke. må ordne bytte en annen lørdag pga triathlon.