søndag 24. mai 2009

Hildes løype

Siden Friskus valgte å stappe fjeset fullt av konfirmasjonskake hele dagen, så tok jeg meg en liten joggetur på kvisten i dag... veldig greit egentlig...et par gjesp og så var jeg der..

Løp den vanlige runden min i Jegers... opp noen bakker, ned noen bakker og rundt et vann..litt under 4 km... Føler formen begynner å komme, så det er egentlig bare koselig å løpe nå.. ( satser på at ingen venninner leser dette... har nemlig uttalt meg litt usakelig om diverse løpe aktiviteter tidligere)

Hæppi sunday everyone...:-)

7 kommentarer:

elibal sa...

Ingen kommentar!!!!!

ØY! sa...

ser ut som du er "snevet" av DD-spiriten.
har du samme utvikling som DE kan vi vente store ting(tider)...

ØY! sa...

venninne?

Hilde Fantomine sa...

oi..tenkte ikke at elibal hadde vett til å blogge ... men som den intelligente venninne ho er så fikk ho jo det til...
Jeg biter i meg det sure eplet og sverger og aldri uttale meg om ting igjen...egentlig når det gjelder alt her i livet....

Jeg håper jeg har DE utviklingen...blir jo lært opp av han..så satser på det:-)

Grendstad sa...

Du er jo blitt heilt treningsnarkoman, nesten like ille som gubbene her tidvis. Du kommer nok til å merke det på karuselltidende.

DE sa...

Dette er jo strålende kjære Fantomine! Sterkt å fullføre løypa di på en slik ekstrem pollendag som dette.

Ellers er det alltid lov å skifte mening til det bedre...

Hilde Fantomine sa...

jeg glemte pollen pilla... er det mulig... var så opptatt m den andre.. ja ja sånn kan det gå...

Var null vind inni skauen..så tragisk vondt å puste..men det gikk på et vis...