lørdag 30. mai 2009

Hilde i Homborsund

Min mamma og stefar bor i Homborsund. Der har de mange fine tur/joggeløyper. Jeg har en fast en jeg pleier å løpe når jeg er der. Den er veldig fin.. på ca 7 km.. der kun 2,5 km av de er på grus..resten asfalt. Denne løp jeg nå på lørdag, i stekende sol. Lurt hehe.
Men med tanke på hva Hovden rytterne gjorde, så er jo dette bare barnemat.

Løypa er temmelig turistvennlig, og man kan få meg seg de fleste serverdigheter. . alt fra Joker butikken, Homborsund brygge, Breivik camping, Eide kirke, og et verksted som driver m noe spiker og noe annet. Det begynner å komme litt turister nå, så de driver og vinker litt.. som forsåvidt er ok...litt pes når en jogger..men de tyske er sjarmerende på sitt vis.

Jeg ble litt sliten i beina etter denne turen, og er det fremdeles i skrivende stund. Tenker jeg er blitt så vant til terrenget, så det å løpe mange km på asfalt var nok heller trasig for my legs..
Satser på å myke de opp med ei runde i baneheia m Friskus i dag.

God pinse til alle sprægisene i DD

1 kommentar:

DE sa...

Fantomine er i flytsonen og løper jo bare bedre og bedre. Kjempebra Fru Friskus! Fortsett sånn, så kommer Ogge til å bli en tur i parken.