søndag 3. mai 2009

Tilbakeblikk

Sist tirsdag deltok DE og Øy! på banekarusell.Da benyttet vi selvsagt muligheten til å filme hverandre,og siden vi elsker å være i fokus,bruker vi bloggen til å eksponere oss mest mulig.



resultatliste:http://www.bedriftsidrett.no/VestAgder/files/%7B7D18605D-76BA-45FB-B865-F74D90D5B5E3%7D.pdf

Som man ser av resultatlista tok DE en imponerende andreplass i lengde,og bomma så vidt på pallen på 400m.Knallsterkt resultat i hard konkurranse.

"Morsomt "å merke seg at samme mann som slo Øy! med et tiendedel på 5000 m, slo DE med 4 tiendedel på 400 m. Ikke særlig humorbuddistisk gjort!

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Jeg synes Diggidangasene klarer seg meget bra her, nesten litt frekt mot alle dem som har stått på i mange mange år, og øvd og øvd.

Ser at jeg sjøl kunne havna greit inn på resultatlista med 400-meter-tida mi fra Vågsbygd stadion 1.17. tror jeg det var.

Håper jeg kan være med neste gang.

ØY! sa...

NYHET: Kondis har lagt ut bilder fra Fevik Maraton,link under vårt innlegg.

DE sa...

Bra filmer dette Øy! Nesten litt komisk å se hvordan jeg stivna på slutten.

Olav hadde absoulutt hevdet seg i dette selskapet så håper han stiller neste gang.